Kérjük Önöket, hogy esetleg internet kimaradás tapasztalásakor az esetleges bonyodalmak elkerülése érdekében kérjenek tájékoztatást az ügyfélszolgáltatunkon arról, hogy központi hiba okozza a szolgáltatás kimaradást.
– Kérjük Ügyfeleink, hogy a routereket és egyéb hálózati eszközök alaphelyzetbe állítását kerüljék ilyen esetben. Bizonyos szolgáltatási helyeken PPPoE kapcsolatot alkalmazunk, amely a routerben beállított adatok segítségével képes bejelentkezni. Alaphelyzetbe állításkor ezek az adatok elvesznek. NE használják az eszközön elhelyezett reset gombokat!
– Kérjük Ügyfeleinket, hogy a hálózati kábeleket se húzzák szét, mivel később nehezen felderíthető problémákat okozhatnak.
– Központi hiba esetén tájékoztató üzenetet helyezünk el a nyilvános fiókjaink és weboldaluk felületein.
Köszönjük az együttműködést!